Kim

Omotiverad
 
Jag är en person som tycker om att ha saker gjorda i tid. Annars blir jag lätt stressad. Men sen en tid tillbaka har jag verkligen noll studiemotivation. Jag gör så lite som möjligt. Jag har ett PM som väntar, men jag har inte ens börjat. I vanliga fall skulle jag vara i full gång med det redan nu. Men nej. Jag hoppas verkligen att motivationen kommer tillbaka typ SNART. För jag vill ju såklart klara kurserna. Känner någon igen sig? 
 
Helgen var i alla fall super mysig. Förutom en middag ute för att fira sambons brosa har vi myst framför filmer, tagit långa promenader, badat och bara varit. Det behövs verkligen ibland. Nu ska jag fortsätta plugga. Suck. Usch vilken teroritung kurs jag valt. Hade jag vetat om att jag var gravid när jag sökte kurser hade jag inte valt denna! Haha. Gnäll, gnäll och gnäll. Nu ska jag sluta. Vi hörs snart igen! Ha det fint så länge.
 
 
Ps. I mitt nästa liv vill jag bli en katt. Ds.