Kim

Jag älskar att chocka folk
 
Eftersom att jag nyligen börjat blogga tänkte jag att det kanske vore bra om jag berättade lite saker om mig själv så att ni får lära känna mig bättre so here we go.
 
1. Jag är väldigt envis. Om jag t.ex redan vet vad jag tycker/tänker/känner inför/om något sedan innan har jag sjukt svårt att ändra mitt tankesätt. 
2. Jag är otroligt känslosam. Även fast det inte alltid syns på utsidan är mina känslor alltid med i matchen. Jag byr mig väldigt mycket om människor omkring mig och får alltid dåligt samvete om jag inte gjort eller gör tillräckligt när människor/djur mår dåligt eller far illa.
3. Jag lyckas aldrig vara singel länge. Sedan jag var 14 har jag i princip konstant haft ett förhållande. Men jag har dock haft "pauser" och varit singel ungefär i ett halvår/ett år efter varje relation. Varje gång har jag tänkt att jag verkligen ska njuta av att bara vara själv och inte bli kär på ett väldigt bra tag...men det har gått åt pipsvängen vareviga gång, haha.
4. Jag älskar att skoja med folk. Att chocka folk och få fram reaktioner är bland det bästa jag vet. Jag ville nästan skoja med mamma och säga att det var trillingar i magen bara för att få se hennes reaktion. Jag älskar första april och önskar att det fanns fler sånna dagar. Då går jag verkligen loss! Jag vet inte hur många gånger jag till exempel har skojat med mamma och sagt att jag är gravid då, haha. Ni kan ju tänka er att hon blev lite tveksam när jag ringde på nyårsafton och sa att jag var gravid. 
5. Jag tycker om att måla. Helst till bra musik och med ett gott glas rött. Det är sällan jag känner mig så avslappnad som när jag målar.