Kim

Gift vid första ögonkastet
 
Som jag tidigare nämnt är jag en riktig romantiker. Jag fullkomligt älskar program som har med kärlek att göra. Till min sambos besvikelse, haha. Han gillar mer action,  thrillers och science fiction. Jag älskar inte bara program som innehåller kärlek. Jag fullkomligt älskar polis serier, thrillers och dramafilmer också. Då vet ni vad vi kollar på gemensamt. Haha
 
Men till saken, har ni sett Gift vid första ögonkastet? Det går på Svt på söndagar kl. 21.45 och är så kul att följa. Vill man kolla tidigare på söndagen så kan man kolla via Svtplay istället. Man får följa par som träffas för första gången vid altaret. Efter ungefär en månad (tror jag) måste de bestämma sig om de ska skiljas eller inte. Man får se allt från kärlek vid första ögonkastet till tårar över att det inte känns rätt. Kollar ni också?