Kim

Snöoväder
 

 
Idag var det ett jäkla snöoväder!! Helst av allt ville jag bara ligga inne och kolla på någon serie, bada skumbad och städa upp efter våra skitiga katter, haha. Men nej, iväg på grupparbete skulle man. Jag måste vara ärlig och säga att grupparbeten är överskattat, speciellt nu när jag är gravid och trött. Jag har ännu mindre tålamod än vanligt med sånt jag tycker är tråkigt har jag märkt. Satt och gäspade ett flertal gånger när tjejerna satt och pratade om vårt fältarbete, men jag menar verkligen inte att vara oförskämd, jag är bara så himla trött och blir bara så otroligt uttråkad för ingenting numera. Jaha, men sen då? sitter jag och tänker. Undrar hur lång tid det här kommer ta? Hmmm kanske två timmar? Eller en timme om jag har tur? Vad ska jag äta ikväll? Thaimat? Åh vad skönt det vore med ett bad sen när jag kommer hem. Haha ja, ni vet hur man kan börja dagdrömma. 
Sedan jag kom hem har jag suttit och skrivit på min individuella fältrapport som ska in imorgon kl 13. Pust.
Det blev en väldigt flummig rapport, men jag hoppas den duger. den måste duga, ja den kommer duga. Åhh ågren. Borde man skriva mer? Nej jag får inte skriva mer, det är bara ett visst antal ord man får skriva. NU mot körvelskogen, haha nej, NU mot badet skulle jag skriva :)
 
Ha det fint så länge så hörs vi snart igen!
 
'