Kim

Att vara höggravid i den här värmen är fruktansvärt

Hej på er!!

Och förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera, jag ska verkligen försöka bättra mig. Tiden går och magen växer och växer. Nu är jag i vecka 38. Vilket betyder att det inte alls är lång tid kvar till BF. Jag skulle faktiskt bara tycka det var skönt om hon kom nu. Det är såååå jobbigt att vara höggravid i den här värmen. Jag är svettig dygnet runt. Förutom när jag sover för då har jag AC:en i gång i princip hela tiden. Utan den skulle jag inte överleva. Min fina älskade mamma och hennes sambo köpte den till mig. Sååå värt! Och så tacksam är jag.

Annars då? Jag har fruktansvärd foglossning, den blir faktiskt bara värre och värre. Ligamentsmärtor är jag typ "van" vid då jag haft dom sen tidigt i graviditeten. Foglossningen kom däremot inte förrän runt vecka 27. Men jag kanske "vänjer" mig vid den smärtan snart också, Näe men på riktigt så känns ligamentsmärtorna som vardag. Att brösten läcker börjar också bli vardag. Att svettas börjar bli vardag. Att inte kunna böja sig börjar bli vardag. Kan man klaga mer än mig? Jag tror vi människor måste få klaga av oss ibland. Det känns alltid skönare efteråt. Tycker inte ni?
Nu ska jag sätta på en film och försöka äta något. Juste det är svårt att äta också. Lillis i magen tar ju upp all plats så jag blir mätt på ingenting. Och det här med att sitta och ligga...Näe jag måste spara lite på gnället till nästa inlägg. Vi hörs snart igen. Ha det fint så länge.