Kim

Mysig helg
 
I helgen har jag verkligen bara varit. Och det har varit så skönt. I fredags tog jag och E en långpromenad i solskenet och pratade om allt möjligt. På grund av alla mina hormoner hamnade vi tyvärr i ett onödigt bråk som jag knappt minns idag. Från ingenstans hörde jag mig själv skrika SLUUTA DET ÄR SÅ TRÅKIGT ATT BRÅKA!! Hahahaha och då började vi båda garva och sen var vi  vänner igen.
 
På kvällen myste vi ner oss i soffan och kollade på en skräckfilm. Och shit vad jag drömde mardrömmar den natten!!! Haha. Men mysigt var det. Igår var jag och mamma hemma hos en av hennes vänner och hennes dotter och kollade på mello och käkade pizza, och så lite godis på det. Matkoma deluxe, haha. Men det var så kul att träffa dom! Jag har känt dom båda sen jag var runt 11 så dottern känns faktiskt nästan som en lillasyster. Idag ska jag verkligen fokusera på studierna så jag kommer någon vart. Men först ska jag göra mig lite varm choklad.
 
Hoppas ni också haft en bra helg!